Av studenter for studenter

Vår historie

Som studenter merket vi selv at det var vanskelig å få med seg hva som skjedde av sosiale aktiviteter til enhver tid. Mye gikk by word of mouth og som innflyttere til en by var det et fåtall happenings som faktisk nådde frem. Selv om vi ønsket å delta og møte nye mennesker var ikke dette alltid lett. Dette var starten på Connect App. En plattform dedikert til å vise studenter hva som foregår av sosiale arrangementer i deres studentby.

Hvordan fungerer det?

Connect App samler de mest sentrale og relevante arrangementene for studenter på ett sted. Brukere kan ta initiativ og opprette åpne eller lukkede arrangementer. Offisielle partnere bruker en egen web portal for å legge ut arrangementer til Official Feed.

1000

+

Eventer arrangert i Connect App

1900

+

Registrerte brukere

15

+

Offisielle partnere

Vår visjon

Connect App skal gjøre det enklere å for studenter å orientere seg i deres studentby, samt bidra til at det kreves minimalt å ta initiativ til sosiale aktiviteter i studietiden. Vi ser for oss en verden hvor man enkelt får med seg kulturlivets mange begivenheter, og på lavterkel vis møte likesinnede med utgangspunkt i felles interesser.

Hvorfor Connect App?

Etter en pandemi som sterkt rammet studentene ble det vanskelig for mange å sosialisere seg. Vi tar denne utfordringen og digital overbelastning på alvor ved å brolegge gapet mellom digitale interaksjoner og reelle møter. Flere tusen studenter har allerede plattformen; både for å få en tydelig oversikt over hva som skjer i byen de studerer i og for å danne nye connections.

Connect teamet

Teamet består av studenter som alle ønsker å styrke det generelle fokuset på å skape minneverdige opplevelser og et bedre studentmiljø.

Simen Topp

Executive Officer

Amund B. Bakken

Technology Officer

Tage Hogness

Marketing Officer

Fuad Farhaan

Sales Officer

Benjamin Johnsen

Sales Officer